Das Produkt befindet sich in einem externen Lager. Die Lieferfrist: ca. 16-23 Werktage. Mehr Info
Kostenloser Versand - DHL PaketShop
Alle Möglichkeiten zeigen
Versand mit DHL - PaketShop
Kostenlos
Versand mit DHL zur Adresse
Kostenlos
Versand mit GLS - PaketShop
Kostenlos
Versand mit GLS zur Adresse
Kostenlos
EUR
871,88
ex. MwSt. 732,67
Gesamtbetrag inkl. Versand.
871,88
Die Funktion setzt voraus, dass Sie angemeldet sind. Erstellen Sie einen Nutzer und verwenden Sie unser intelligentes Listensystem, um zukünftige Einkäufe, regelmäßige Einkäufe oder Wunschlisten zu verfolgen. Jetzt registrieren Anmelden
The staple Sigma 50mm 1.4 DG HSM has been redesigned and reengineered to set a new standard for the Art line. With a large 1.4 aperture, the Sigma 50mm 1.4 prime lens is a pro level performer for shooting everything including portrait photography, landscape photography, studio photography and street photography. A Hyper Sonic Motor (HSM) ensures quiet, smooth and accurate autofocusing and paired with Special Low Dispersion (SLD) glass and Super Multi-Layer coating, the 50mm 1.4 is a high performance lens for the modern DSLR sensors. 13 elements in 8 groups allow for unsurpassed performance even at wide apertures and close-up photography is easily managed with a minimum focusing distance of 40cm. The Sigma 50mm 1.4 lens is the new exceptional standard, standard prime.
Component for
MILC
Lens structure (elements/groups)
13/8
Lens type
Standard lens
Minimum aperture number
1.4
Closest focusing distance
0.4 m
Maximum aperture number
16
Lens mount interface
L mount
Aperture range (F-F)
1.4 - 16
Fixed focal length
5 cm
Number of diaphragm blades
9
Camera brands compatibility
Leica
Auto focus
Ja
Manual focus
Ja
Maximum magnification
5.6x
Product colour
Black
Viewing angle
46.8°
Diameter
8.54 cm
Filter size
7.7 cm
Length
9.99 cm
Weight
815 g
Das Produkt hat folgende Artikelnummer in unserem System
SKU:
SIG-311969
EAN:
0085126311698
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme varer findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme varer med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme varer figurerer på forskellige varenumre i vores system.