Das Produkt befindet sich in einem externen Lager. Die Lieferfrist: ca. 5-6 Werktage. Mehr Info
Versand 3,57 mit DHL - PaketShop
Alle Möglichkeiten zeigen
Versand mit DHL - PaketShop
3,57
Versand mit DHL zur Adresse
11,90
Versand mit GLS - PaketShop
4,76
Versand mit GLS zur Adresse
11,90
EUR
37,49
ex. MwSt. 31,50
Gesamtbetrag inkl. Versand.
41,06
Die Funktion setzt voraus, dass Sie angemeldet sind. Erstellen Sie einen Nutzer und verwenden Sie unser intelligentes Listensystem, um zukünftige Einkäufe, regelmäßige Einkäufe oder Wunschlisten zu verfolgen. Jetzt registrieren Anmelden
Send på mail
Undertitel
Sådan arbejder du med Customer Experience Management og Servicedesign i praksis
Forfatter
Ian Wisler-Poulsen
Sprog
Dansk
Sideantal
288
Indbinding
Paperback
Søgeord
Customer Experience Management, CEM, CX, Servicedesign, Kundeoplevelser, Service
Udgave
1
Serie
1. udgave, 3. oplag
Forlag
Wislers Forlag
Tema gruppe(r)
Designere
ISBN10
8799993953
ISBN13
9788799993956
Das Produkt hat folgende Artikelnummer in unserem System
EAN:
9788799993956
SKU:
9788799993956
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme varer findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme varer med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme varer figurerer på forskellige varenumre i vores system.